Avukat Zeynel Şahin

İLKAY HUKUK BÜROSU

Zeynel Abidin Şahin

Avukat Zeynel Abidin Şahin

İCRA HUKUKU DEPARTMANI (YÖNETİCİ VE DANIŞMAN)

İlkay Hukuk Bürosu kurumsal hizmet sunmasında önemli katkıları olmuş ve uzun yıllara dayan Tecrübeleri nedeniyle yöneticiliğinin yanında Mesleki danışmanlık yapmaktadır.

2005 yılından beri Özel ve Devlet Bankalarında Hukuk Müşaviri olarak görev yapması nedeniyle, icra hukuku, icra takiplerine itiraz, kredi ve banka sözleşmeleri, şirket alacakları, ticari davalar konusunda branşlaşmış olduğu konularda hizmet sunmaktadır.

İcra Hukuku, Tüketici Hukuku, Banka Hukuku, Ticaret Hukuku ve Şirket alacakları, rehin, taşınmazların satışı konuları özel ilgi alanıdır.

Ankara barosuna kayıtlı olarak staj sürecinden sonra 1975 yılında mesleğine başlamıştır.

1975 yılında kısa süren Serbest avukatlık sonrası Özel bir Bankanın Genel müdürlük ve Bölge müdürlüklerinde hukuk müşavirliği yapmıştır.

İcra Hukuku, Tüketici Hukuku, Banka Hukuku, Ticaret Hukuku ve Şirket alacakları, rehin, taşınmazların satışı konuları özel ilgi alanı olup bu konularda hizmet sunmaktadır.

Ayrıca Ticaret ve İcra Mahkemelerinde Aktif Bilirkişilik yapmaktadır.

İcra hukuku, icra takibi, icra takibine itiraz, icra davaları

Banka sözleşmeleri, banka tazminat davaları, bankaları icra takiplerine itiraz süreçleri,

İhtiyati haciz, tedbir kararı, istihkak iddiaları, menfi tespit davaları

• Ankara Barosu Cmk Eğitim Semineri Katılım Sertifikası
  • Ankara Barosu Adli Yardım Semineri Katılım Sertifikası
  • Ticaret ve İcra Mahkemelerinde Aktif Bilirkişilik yapmaktadır.